ÍNDEX PLA DIRECTOR

ÍNDEX de mínims del PLA DIRECTOR de l'ETSAB, consensuat entre tots els col·lectius de l'ETSAB a partir d'una comissió de la Junta Permanent i en el qual es treballa per temes en cada planta de l'escola durant aquesta setmana de reflexió.

1. Els estudis d’arquitectura
1.1. Universitat pública. Universitat privada
accés universal, oferta places estudis, quotes de participació, model de
finançament, model d’accés (qualitat/quantitat)
1.2. La professió
accés, canvis legislatius, pràctiques professionals
1.3. Mapa de titulacions
graus, màster habilitant, màsters, especialitzacions,

2. L’àmbit de l’arquitectura a la UPC
2.1. elements i organització
2.2. la governança
unió escoles, reestructuració departaments, cal? ritme, bases acadèmiques i
territorials; tots nivells (grau, màster); accessos als diferents nivells; definició i
defensa del campus arquitectura;

3. Eixos estratègics
3.1. el model de qualitat
mecanismes d’avaluació de la qualitat de la docència (Comissió d’Estudis) i
mecanismes de seguiment i control
3.2. la docència
3.3. la recerca
transversalitat dels grups;
3.4. la responsabilitat social
temari assignatures: sostenibilitat, crítica, participació;
3.5. relacions internacionals
definició;

4. Les persones i els recursos
4.1. el professorat
perfils acadèmics, professorat permanent, temps complet;temps parcial;
la carrera docent; el professorat associat; perfil del professorat en relació
a l’ensenyament; plantilla de professorat; renovació de la plantilla (edat i
gènere); formació continuada i actualització i transmissió del coneixement;
4.2. els estudiants
participació i implicació en la direcció, la gestió i la docència a l’escola i
departaments, així com en els serveis; pràctiques acadèmiques i professionals
(Convenis de Cooperació, beques d’aprenentatge, assignatures i activitats de
cooperació, beques de formació de professorat, participació en concursos...);
visibilitat de les associacions, grups, delegats....);
4.3. el PAS
perfils professionals; dimensionament i qualificació de la plantilla en funció
d’activitats i indicadors; requeriments de nous perfils (suport a les pràctiques,
laboratoris...)
4.4. espais
tipologia d’aules en funció de la pràctica docent: configuració, mobiliari,
equipament, connectivitat; espais administratius; espais singulars (vestíbuls,
passadissos....); sales d’estudi, tallers (maquetes, construccions, etc; espais d’oci
relació; postgrau i doctorands;
4.5. infraestructures i equipaments
rehabilitació i manteniment d’edificis, biblioteca, patrimoni, ascensors, escales
climatització; aparcaments; energia
4.6. serveis
proposta de nous serveis, possibilitats d’autogestió;

5. Comunicació, extensió, xarxes
Bases digitals, webs, unificació de comunicació

Cada apartat ha d'incloure
Diagnòstic/situació actual
Objectius
Estratègies a curt, mig i llarg termini

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada