1. Els estudis d’arquitectura
1.1. Universitat pública. Universitat privada
accés universal, oferta places estudis, quotes de participació, model de
finançament, model d’accés (qualitat/quantitat)
1.2. La professió
accés, canvis legislatius, pràctiques professionals
1.3. Mapa de titulacions
graus, màster habilitant, màsters, especialitzacions,
2. L’àmbit de l’arquitectura a la UPC
2.1. elements i organització
2.2. la governança
unió escoles, reestructuració departaments, cal? ritme, bases acadèmiques i
territorials; tots nivells (grau, màster); accessos als diferents nivells; definició i
defensa del campus arquitectura;
3. Eixos estratègics
3.1. el model de qualitat
mecanismes d’avaluació de la qualitat de la docència (Comissió d’Estudis) i
mecanismes de seguiment i control
3.2. la docència
3.3. la recerca
transversalitat dels grups;
3.4. la responsabilitat social
temari assignatures: sostenibilitat, crítica, participació;
3.5. relacions internacionals
definició;
4. Les persones i els recursos
4.1. el professorat
perfils acadèmics, professorat permanent, temps complet;temps parcial;
la carrera docent; el professorat associat; perfil del professorat en relació
a l’ensenyament; plantilla de professorat; renovació de la plantilla (edat i
gènere); formació continuada i actualització i transmissió del coneixement;
4.2. els estudiants
participació i implicació en la direcció, la gestió i la docència a l’escola i
departaments, així com en els serveis; pràctiques acadèmiques i professionals
(Convenis de Cooperació, beques d’aprenentatge, assignatures i activitats de
cooperació, beques de formació de professorat, participació en concursos...);
visibilitat de les associacions, grups, delegats....);
4.3. el PAS
perfils professionals; dimensionament i qualificació de la plantilla en funció
d’activitats i indicadors; requeriments de nous perfils (suport a les pràctiques,
laboratoris...)
4.4. espais
tipologia d’aules en funció de la pràctica docent: configuració, mobiliari,
equipament, connectivitat; espais administratius; espais singulars (vestíbuls,
passadissos....); sales d’estudi, tallers (maquetes, construccions, etc; espais d’oci
relació; postgrau i doctorands;
4.5. infraestructures i equipaments
rehabilitació i manteniment d’edificis, biblioteca, patrimoni, ascensors, escales
climatització; aparcaments; energia
4.6. serveis
proposta de nous serveis, possibilitats d’autogestió;
5. Comunicació, extensió, xarxes
Bases digitals, webs, unificació de comunicació
Cada apartat ha d'incloure
Diagnòstic/situació actual
Objectius
Estratègies a curt, mig i llarg termini
Diagnòstic/situació actual
Objectius
Estratègies a curt, mig i llarg termini
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada